Eli  kauniin ja rauhaisan kylpyammekuoleman sijaan Jim Morrison on kuollut pariisilaisen yökerhon nuhjuisessa vessakopperossa aamuyöllä 3.7.1971 heroiinin yliannostukseen.

Shokki?? No ei minulle ainakaan... Eihän se mikään jeesus ollut?

Surullinen silti kuitenkin olen. :(

Vaikka olen tiennyt tuon rumemman ja todennäköisemmän totuuden jo vuosia sitten, luettuani Bob Seymoren The End -The Death of Jim Morrison -kirjan, olen kuitenkin yrittänyt ajatella että jospa se nyt ei kuitenkaan ihan niin olisi mennyt...

Mutta kun sitten Idolin viimeiset päivät -dokumentissa asiaa spekuloitiin jälleen ja faktoihinkin pureuduttiin kunnolla, asia oli sillä selvä. Surullista, ja vaikka mitään ei olisikaan enää ollut tehtävissä kun Jimin ruumis löydettiin, niin eniten minua ihmetyttää ja surettaakin se miten asiat silloin heti kuoleman jälkeen hoidettiin - eli hoitamatta jätettiin... Hän olisi ansainnut parempaa. :(


528621.jpg
R.I.P.



Tässä vielä nuo uutiset laajasti in english sekä lyhyesti suomeksi: